Financieel beheer in Excel, deel 3

00877v

En dat is dus hoe ik weet waar ik sta met mijn financiën. Allemaal dankzij die website ukanbeter.be!

Vandaag publiceer ik deel 3 in de reeks over financieel beheer in Microsoft Excel.

In deel 1 van deze reeks hebben we een eenvoudige Excel-sheet gemaakt waarin we onze uitgaven konden bijhouden. We zagen dat we erg snel failliet zouden gaan zonder inkomsten. Vandaar dat we in deel 2 de inkomsten bij in onze Excel-sheet zetten.

In deel 3 gaan we verder met een aantal concrete vragen. Hoe berekenen we de BTW die we aan het einde van het kwartaal moeten berekenen? En hoe houden we onze Excel-sheet nauwkeurig? Aan het einde van dit artikel vindt u ook een link waar u de Excel-sheet zelf kunt downloaden voor eigen gebruik.

Vind je dit artikel interessant? Deel het dan op Facebook, LinkedIn of Twitter en schrijf je hieronder in om op de hoogte te blijven van nieuwe artikels.

Categories: Basistips, Uncategorized